Etablere en strategi for hvordan vil tilnÊrmer oss og bygger en relasjon til markedet. Bli mer bevisst hva slags tilnÊrminger som egner seg best for oss basert pÄ vÄre produkter, mÄl, markedssituasjonen, bransjeforhold og konkurranselandskapet.
Hvordan kommuniserer vi verdien vi kan skape i mĂžte med markedet? Eksempelvis:
Hvordan kommuniserer vi den unike verdien vi tilbyr kundene vÄre? Eksempelvis:
Hvordan gÄr vi inn i et nytt marked? Eksempelvis:
Hvordan kultiverer vi relasjoner til mennesker som vi potensielt kan selge til eller samarbeide med i fremtiden? Eksempelvis:
Hvordan engasjerer vi potensielle og eksisterende kunder? Eksempelvis:
Hvordan tilnĂŠrmer vi oss markedsfĂžring av bedriften og dens lĂžsninger? Eksempelvis:
Hvilke metodikker og salgsstiler nyttegjÞr vi for Ä selge vÄre lÞsninger? Eksempelvis:
Hvordan skal vi engasjere og kommunisere med kunder digitalt? Eksempelvis:
Hvordan skal vi fÄ produktet vÄrt i hendene pÄ kundene vÄre? Eksempelvis:
Hvordan utvikler og forvalter vi produktportefĂžljen? Eksempelvis:
Hvordan skal vi prissette vÄre produkter og tjenester? Eksempelvis:
Hvordan former og implementerer vi den overordnede opplevelsen for kundene? Eksempelvis:
Hvordan skal vi kultivere og kapitalisere pÄ tillit i markedet? Eksempelvis:
Hvordan skal vi bidra til Ă„ minimere risikoen knyttet til Ă„ velge og forplikte seg til oss? Eksempelvis:
Hva skal danne grunnlaget for at vi kan vokse og skalere virksomheten? Eksempelvis: