Få klarhet i hva og hvordan en bedrift prioriterer. Bedre forstå hvordan prioriteringer etableres, formidles, delegeres, følges opp og evalueres.
Hva som evalueres for å vurdere om bedriften beveger seg i riktig retning.
Hva er bedriftens overordnede føringer for kultur og adferd?
Hva er de overordnede målene bedriften forsøker å nå, og hva ser det ut som å nå de?
Hva er de overordnede indikatorene som viser om bedriften beveger seg i riktig retning, og innen hvilket intervall forventes de å prestere?
Hva er hindrene bedriften trenger å passere for å lykkes?
Hva evaluerer bedriften om oppleves sunt, godt, friksjonsfritt og velfungerende (eks kultur, ansattopplevelse, kundeopplevelse, etc)?
Hvordan prioriteringer oppstår, brytes ned, delegeres og følges opp.
Hvilke forhold dikterer, legger føringer for eller begrenser prioriteringene?
Hvem har ansvar for å sette, bryte ned, følge opp, rapportere status på og evaluere progresjon på prioriteringer?
Hvilke prosesser bidrar til å sørge for at prioriteringer identifiseres, delegeres, følges opp, rapporteres status på og evalueres?
I hvilke systemer forventes folk å formidle, bryte ned, delegere, følge opp, rapportere status på og evaluere prioriteringer?
Hvilke metodikker brukes til å sette, bryte ned, delegere og evaluere prioriteringer?