Anatomi

đŸ§‘â€đŸ’» Digitale muligheter

Skape et bevisst og klart bilde av mulighetene som ligger i digitalisering av vÄre produkter og tjenester. Tenke strategisk og helhetlig om digitaliseringsmuligheter. UnngÄ Ä digitalisere noe for digitaliseringens skyld.

Kopier til din organisasjon

Komponenter som inngÄr i denne anatomien:

Utvid alle

Samfunnsimpact

Hva Þnsker vi Ä pÄvirke positivt i verden?

Samfunnsbidrag

Hvordan bidrar vÄr hjelp til Ä skape positiv pÄvirkning?

Prioriteringer

Hvis vi fikk velge, hva brukte folk mer tid, penger og energi pÄ?

Digitaliseringsmotivasjon

Hva motiverer digitaliseringen av produkter og tjenester? Hvilke muligheter kan vi utnytte/trusler kan vi hÄndtere gjennom digitalisering?

Digitaliseringskandidater

Hvilke produkter, tjenester eller prosesser kan vĂŠre relevante Ă„ digitialisere?

Kundens digitaliseringsgevinst

Hva vil vĂŠre kundens gevinst av digitaliseringen? Eksempelvis forbedret effekt, Ăžkt gjennomsiktighet, bedre kvalitet, etc.

VĂ„r digitaliseringsgevinst

Hva vil vÊre vÄr gevinst av digitaliseringen? Eksempelvis redusert tidsbruk, mer uniform leveranse, ny/repeterende inntektsstrÞm, mer attraktivt verdiforslag, etc.

Digitaliseringsmetode

Hvordan er digitaliseringen tenkt implementert? Eksempelvis gjennom en webapplikasjon, en app for mobil, et spill, en digital mĂžteplass, etc.