Skape et bevisst og klart bilde av mulighetene som ligger i digitalisering av vÄre produkter og tjenester. Tenke strategisk og helhetlig om digitaliseringsmuligheter. UnngÄ Ä digitalisere noe for digitaliseringens skyld.
Hva Þnsker vi Ä pÄvirke positivt i verden?
Hvordan bidrar vÄr hjelp til Ä skape positiv pÄvirkning?
Hvis vi fikk velge, hva brukte folk mer tid, penger og energi pÄ?
Hva motiverer digitaliseringen av produkter og tjenester? Hvilke muligheter kan vi utnytte/trusler kan vi hÄndtere gjennom digitalisering?
Hvilke produkter, tjenester eller prosesser kan vĂŠre relevante Ă„ digitialisere?
Hva vil vĂŠre kundens gevinst av digitaliseringen? Eksempelvis forbedret effekt, Ăžkt gjennomsiktighet, bedre kvalitet, etc.
Hva vil vÊre vÄr gevinst av digitaliseringen? Eksempelvis redusert tidsbruk, mer uniform leveranse, ny/repeterende inntektsstrÞm, mer attraktivt verdiforslag, etc.
Hvordan er digitaliseringen tenkt implementert? Eksempelvis gjennom en webapplikasjon, en app for mobil, et spill, en digital mĂžteplass, etc.