Reflektere over, evaluere og kartlegge hvor godt organisasjonen fungerer. Identifisere hvor det har prioritet å utvikle fungeringsbevisstheten, skape bedre gjennomsiktighet i fungeringen og forbedre fungeringsprestasjonen.
Forbedre deltagernes innsikt inn i beste praksiser for organisasjonell fungering.
Dette programmet er tett knyttet til programmet for lederfungering.
Organisasjonshelse Organisasjonsstyring Organisasjonsutvikling Coaching Lederstøtte
Organizational development Organizational health
Organizational development Scaling up Organizational health
Organisasjonsutvikling Organisasjonsstruktur Delegation Operationalization Controll and compliance
Delegation Proactive leadership
Lederstøtte Lederopplevelse
Lederstøtte Organizational development
Organizational culture
Ansattopplevelse Teamhelse Lederstøtte
Lederstøtte
Lederstøtte Engasjement Organisasjonshelse Ansattopplevelse
Management Focus Leadership support and enablement Leadership development Operational management
Strategy Management Operationalization Organizational resilience Leadership support and enablement Leadership development Organizational health
Organizational resilience Operationalization Strategy Role clarity Leadership support and enablement Leadership development
Organizational culture
Organizational resilience Operationalization Organizational health Leadership support and enablement Delegation Leadership development
Onboarding
Management Organizational health Organizational resilience Leadership support and enablement Leadership development Performance management
Organizational health Performance management
Ansattopplevelse Organisasjonshelse Samkjøring og friksjonsprevensjon Lederstøtte
Organisasjonshelse Samkjøring og friksjonsprevensjon Ansattopplevelse Lederstøtte
Rolleklarhet Ansattopplevelse Organisasjonshelse Fokus Samkjøring og friksjonsprevensjon Lederstøtte
Organisasjonshelse Målklarhet Ansattopplevelse Fokus Samkjøring og friksjonsprevensjon Lederstøtte
Ansattopplevelse Lederstøtte
Organisasjonshelse Lederstøtte
Operationalization Organizational development Organizational health Scaling up Organizational resilience Delegation
Organizational development Employee experience Role clarity Organizational clarity Organizational health Alignment and friction prevention Delegation
Organizational development Organizational health Management Organizational resilience Role clarity Delegation Expectation management Organizational clarity
Insight management Organizational development Organizational health Organizational resilience Delegation
People development Organizational development