FÄ klarhet i hva man kan anerkjenne. Bli mer bevisst hva slags anerkjennelse en selv savner/har behov for, og hva man Þnsker Ä fokusere pÄ i ens egen anerkjennelse av andre.
Anerkjennelse for mÄten noen har tilnÊrmet seg et oppdrag eller en utfordring.
Anerkjennelse for hva som har kommet ut av nedlagt innsats.
Anerkjennelse gitt for Ä nÄ bestemte mÄl eller for Ä oppnÄ eksepsjonelle resultater.
Anerkjennelse for skole- eller studieprestasjoner.
Anerkjennelse av den positive effekten av nedlagt innsats.
Anerkjennelse av hvordan noe har forflyttet seg i positiv retning.
Anerkjennelse av fremdriften som er skapt.
Anerkjenne en persons utvikling eller personlige vekst over tid, enten det er i ferdigheter, modenhet, eller selvforstÄelse.
Anerkjennelse av karrierevekst, faglig utvikling, eller tilegnelse av nye ferdigheter.
Anerkjennelse av hva man fÄr til.
Anerkjennelse av situasjonen man stÄr i eller har gÄtt igjennom.
Anerkjennelse av evnen til Ă„ mestre eller lykkes med noe.
Verdsetting av evnen til Ä hÄndtere vanskelige situasjoner eller Ä komme seg etter tilbakeslag.
Anerkjennelse for hva noen har bidratt med.
Anerkjennelse for bidrag til kunnskap, innovasjon, eller kritisk tenking.
Verdsetting av originale idéer, kunstneriske uttrykk, eller innovative lÞsninger.
Verdsetting av innsats for Ă„ forbedre samfunnet, stĂžtte veldedighet, eller bidra til sosial rettferdighet.
Verdsetting av noe fÄ eller ingen andre kunne bidratt med.
Anerkjennelse av noen som menneske.
Anerkjennelse av en persons fysiske utseende eller mÄten de presenterer seg pÄ.
Anerkjennelse for hvem man er som person og hvordan man behandler andre.
Anerkjennelse av positive karaktertrekk som integritet, vennlighet, eller mot.