Identifisere og bli mer bevisst de forskjellige kildene til uro og bekymring som entreprenør. Reflektere over hva man kan gjøre for å redusere virkningen og/eller opplevelsen av uro slik at man kan ha det bedre og tenke klarere.
Uro knyttet til å ikke ha nok penger til å betjene faste kostnader.
Uro knyttet til å ha for mye eller lite å gjøre.
Uro knyttet til å ha for lite eller for mye av en type kapasitet.
Uro knyttet til at noe skal gå i stykker, slutte å fungere eller forårsake varige skader og men.
Uro knyttet til å ikke klare å møte kundens forventninger til omfang, kvalitet eller budsjett.
Uro knyttet til murring, misnøye, frustrasjon eller konflikt med de ansatte.
Uro knyttet til volatile eller usikre fremtidsutsikter i markedet.
Uro knyttet til å ikke investere nok tid og innsats i det å gå til markedet.
Uro knyttet til å ikke bruke tiden på å gå til markedet godt/smart/effektivt nok.
Uro knyttet til å mangle et tydelig bilde av hvor vi vil, hvem vi vil være og hvordan vi skal komme oss dit.