Hvile dimensjoner trenger vi å forsikre at er velfungerende, sunne, modne, mestret og av høy kvalitet?
Hvilke forskjellige aspekter vurderer vi for å kunne gjøre en helhetlig vurdering?
Hva burde vi sjekke hva folk mener om?
Hvem forventes å kunne og ta seg av hva?
Hva trenger vi å passe på jevnlig og hvordan?
Hva er vi tjent med at vi mestrer?
Hvilke evner må vi kunne demonstrere for å bli ansett som dyktige?
Hvilke ressurser ønsker vi at folk gjennomgå for å stille bedre beredt til eksisterende og fremtidige roller?
Hva er våre prioriterte initiativ?
Hva planlegger vi å gjøre og hvor langt har vi kommet?
Hvilke objektiver forsøker vi å nå?
Hva må vi overvinne for å nå våre mål?
Hva trenger vi ta stilling til for å fortsette, redusere friksjon eller unngå forvirring?
Hva frykter vi at kan skje?
Hvilket forbedringspotensiale fordrer vår oppmerksomhet?
Hvordan gjennomfører vi et konkret steg i en prosess?
Hvilke oppgaver må gjøres for å fullføre en sjekkliste?
Hva slags adferd forventes vi å utvise?
Hva forventes vi å være i stand til å gjøre?
Hva er neste steg og hvilke ressurser trengs for å fullføre?
Hvor kan vi finne og lagre informasjon?
Hvilke typer informasjon tar vi vare på og hvor?
Hvem hjelper oss?
Hvordan forventer vi innhold formatert?
Hvordan presenterer vi et tema til et publikum?
Hvordan kommuniserer vi en ide?
På hvilke andre måter får folk jobben gjort?