I hvilke temaer organiserer vi innsikten vår?
Hvile dimensjoner trenger vi å forsikre at er velfungerende, sunne, modne, mestret og av høy kvalitet?
Hvilke forskjellige aspekter vurderer vi for å kunne gjøre en helhetlig vurdering?
Hva burde vi sjekke hva folk mener om?
Hvem forventes å kunne og ta seg av hva?
Hva trenger vi å passe på jevnlig og hvordan?
Hva er vi tjent med at vi mestrer?
Hvilke evner må vi kunne demonstrere for å bli ansett som dyktige?
Hva trenger vi ta stilling til for å fortsette, redusere friksjon eller unngå forvirring?
Hva frykter vi at kan skje?
Hvordan gjennomfører vi et konkret steg i en prosess?
Hvilke oppgaver må gjøres for å fullføre en sjekkliste?
Hva slags adferd forventes vi å utvise?
Hva forventes vi å være i stand til å gjøre?
Hva er neste steg og hvilke ressurser trengs for å fullføre?
Hvor kan vi finne og lagre informasjon?
Hvilke typer informasjon tar vi vare på og hvor?
Hvordan forventer vi innhold formatert?
Hvordan tilbyr vi vår hjelp?
Hvordan produserer løsningene våre verdi?
Hvordan lindrer løsningene våre smerte?
Hvilke typer folk vil vi å hjelpe?
Hva ønsker folkene vi vil hjelpe å oppnå?
Hva forsøker folkene vi vil hjelpe å få gjort?
Hvilke problemer ønsker folkene vi vil hjelpe å unngå?
På hvilke andre måter får folk jobben gjort?